امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

سرماخوردگی

1392/4/20 1:29
نویسنده : مامان،بابا
798 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چی شده که این بیماری ها دست از سر پسر من بر نمی داره. هفته پیش که با ویروس عجیب شبه سرخک سر کرده بود و این هفته هم بد جوری سرماخورده بود که هنوز داره آنتی بیوتیک مصرف می کنه و از امروز هم نمی دونم چرا بیماری اسهال به آن اضافه شده است. نمی دونم کجا اشتباه کردم، منی که کلی مواظب هستم از چهارشنبه پیش آمدم پیش مادرم تا کمکم کنن.

دعا کنید امیرحسین زودتر، خوب خوب خوب بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

حانیه
20 تیر 92 1:55
سلام ماشالا نینی نازی داری خدا حفظش به وبلاگ گل پسر ما هم سر بزن و نظر بذار راستی نی نی تو از طرف من ببوسش
الهام(مامان اميرحسين)
23 تیر 92 12:53
سلام عزيزم
هنوز خوب نشده!
ناراحت شدم
ايشالا بيام و ببينم خوب شده


سلام الهام جون. کم کم شکر خدا داره بهتر می شه.
حتما، اگه تشریف آوردید تهران بیاین ما در خدمت خواهیم بود.
مامان آبتین
24 تیر 92 0:56
چقدر خوردنی هستی خاله جون!

هزار ماشالله!

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس !


لطف دارید خاله جون
فاطمه (مامان محمد سجاد)
24 تیر 92 12:00
ما دعا می کنیم. ایشالا خیلی زود خوب بشه.


ممنون عزیز