امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

تولد همسر عزیزم

1392/3/2 0:01
نویسنده : مامان،بابا
3,260 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه برابر با 31 اردیبهشت، سالروز تولد همسر عزیز من بود و من و امیرحسین یک کارت پستال دست ساز به بابایی هدیه دادیم که این یک قسمت کارت بود به همراه یه عکس سه نفرمون.

پیوست 1 :   به علت مسایل زیادی، نتونستم پست مربوطه را سر وقت تنظیم کنم، یکی از این علت ها هم سوپرایز کردن آقای پدر بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فتحیه
5 خرداد 92 2:12
چه تولدی بوده امسال که با روز پدر هم مقارن شده تقریبا. همه جوره مبارکشون باشه.


آره کلی خوشبحال محمد شد، یه کارت پستال هم از امیرحسین کادو گرفت برای روز پدر. البته اونم دست ساز خودم بود
الهام
5 خرداد 92 15:05
تولد همسر خرداديتون مببببببببارك



اردیبهشتی هست. آخرین روز ماه زیبای اردیبهشت
عمه جوووووووووونش
9 خرداد 92 22:28
تولد داداشی جونم مبارک
مرضیه مامان امیرحسین
11 خرداد 92 16:46
سلام دوستم تولد همسرت مبارک باشه به وب ما هم سر بزن آپ کردم