امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

نظرات دیگران

1392/1/23 19:26
نویسنده : مامان،بابا
194 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ها برای اولین بار امیرحسین رو در دید و بازدیدهای عید می دیدند و اولین سوالی که می کردن این بود که شبیه مامانشه یا باباشه؟ و هر کس نظر خاصی می داد و البته اکثرا نظرات شبیه هم بود.

من هم عکس کوچیکی های خودمونو درست کردم و همراه امیرحسین اینجا گذاشتم، تا شما هم پی ببرید امیر ما شبیه باباشه یا مامانش

پیوست : گشتم تا موقعیت ها در هر دو عکس مشابه باشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام
23 فروردین 92 20:57
سلام الهام جونم
وای کپی خودته این شیرین عسل!!!
پایینی خودتی دیگه؟!!
چقدر ناناز بودی...
منم یه پست دارم (مامان امیرحسین کیه؟)برو ببین!
عکس بچگی هام رو گداشتم


بعدا جواب می دم بذار بقیه هم نظر بدن.البته فامیل می دونن که کدوم عکس منه
فاطمه (مامان محمد سجاد)
24 فروردین 92 9:17
چشم و ابروش شبیه بالاییه، و البته به نظر من کلا شبیه بالاییه. فکر کنم باباش


اره کاملا شبیه بالایی ولی نه شبیه باباش.
رضا
24 فروردین 92 22:10
عکس ها را بیشتر کنید
فاطمه (مامان محمد سجاد)
25 فروردین 92 16:55
واااای خوش به حالت. پسرت به خودت رفته؟ تبریک می گم. شما جز نوادر هستید


آره ولی کلا من و پدرش به هم شبیه هستیم به این خاطر به هر دومون شبییه ولی خوب ظاهرش شبیه منه و ایشالا اخلاقش کپی برابر اصل باباش بشه
حالا چرا جز نوادر هستیم؟
فاطمه (مامان محمد سجاد)
26 فروردین 92 12:45
آخه من که هرچی بچه دور و برم می بینم شبیه باباشون هستن. یکیش پسر خودم


خوب گفتم من وپدرش شبیه هم هستیم
فتحیه
27 فروردین 92 3:02
ای جونم، قربونت برم الهام کوچولو. دیدی بازم نتونستم ببینمش تا حالا ۲ تا کادو براش گرفتم و نتونستم بهش بدم.بهت زنگ میزنم، خیلی‌ کارام قاطی‌ پاتی شد، نتونستم دیگه باهات حرف بزنم...


عیبی نداره عزیزم. فکر کنم این طور که پیش بره یه وقت دیدی پسرم برا تحصیلات آمد پیشت اون وقت دیدیش
جدا از شوخی. حالت خوبه میل بزن. یه خبری بده.
الهام
27 فروردین 92 15:31
سلام الهام جون
پاييني خودتي؟؟مطمئنم!!!
پس چي شد ...


نه فدات. گفتم من بالایی هستم. البته امیر شبیه هر دو ما هست
پرهام ومامانش
31 فروردین 92 23:51
شبیه عکس بالایی