امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

شروع غذای کمکی

1391/12/21 11:58
نویسنده : مامان،بابا
179 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز غذای کمکی امیرحسین شروع شد. طبق دستور دکترش غذای امیرحسین به شرح زیر است:

هفته اول : فرنی آرد برنج

هفته دوم : فرنی نشاسته

هفته سوم : حریره بادام

هفته چهارم : سوپ

هر روز سه نوبت، از ١-٢ قاشق مرباخوری شروع می شه و  به ٧ قاشق در پایان هفته می رسه. ( دکترش در مورد تغذیه کودکان خیلی حساسه و این نوبت ویزیت بیشتر شبیه کلاس آموزش آشپزی بود تا ویزیت ماهانه. طرز تهییه همه رو برام توضیح داد)

ولی نکته مهم این بود که دیروز، امیرحسین فرنی اش رو دوست نداشت. امروز به جای شیر از شیر خشک و مقدار کمتری شکر استفاده کردم. اوضاع یکم بهتر شد. ولی به این نتیجه رسیدم غذا دادن به این بچه نیاز به انرژی خیلی زیادی خواهد داشت.

پیوست ١: امروز پسرم واکسن ٦ ماهگی اش رو زد ولی با کلی گریه و ناراحتی. ( خدارو شکر رفت تا واکسن یک سالگی)

پیوست ٢: این عکس رو هم به سفارش آقای دایی که توی یک روز برفی از امیرحسین گرفته، گذاشته می شود( با تشکر از آقای دایی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه (مامان محمد سجاد)
21 اسفند 91 20:00
نوش جونش امیر حسین خان. من همش دوست دارم پسرم زودتر غذا بخوره ولی الان که فکر می کنم و اینارو می خونم به نظرم راحت تر از همه شش ماه اوله که غذای بچه آماده و گرم در اختیارشه


دقیقا، پسر من عاشق قاشق بود. گاهی اوقات شیر خودم رو با قاشق بهش می دادم ولی الان وقتی می خوام بهش فرنی بدم، اونقدر محکم دهنشو می بنده که امکان نداره بازش کنی. نمی دونم این بچه زورشو از کجا آورده
فتحیه
22 اسفند 91 18:03
من که دلم ضعف میره با اون قیافه گرفتنت عسل خاله. مامانت بد غذا درست می‌کنه خاله؟ مجددا بهش بگو ایمیلش رو چک کنه
الهام
14 فروردین 92 13:14
سلام الهام جون واقعا جالبه!!! من لينكتون كردم... شما هم خود داني؟! از اين به بعد بيشتر بهتون سر ميزنم