امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

پسرم چهار دست و پا می رود

1392/2/11 18:16
نویسنده : مامان،بابا
295 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه گذشته( 7 ماه و 15 روزگی امیرحسین) که مشغول کار بودم  و پسرم با پدرش مشغول بازی بود، ناگهان با صحنه زیبایی از زندگی پسرم مواجه شدم و آن دیدن چهار دست و پا رفتن گل پسرم بود.

و علت تاخیر در این پست، این بود که می خواستم مامانم متوجه نشه و این هفته که می ریم خونشون خودشون ببینند و البته بعد از دو هفته به نظرشون امیرحسین کلی عوض شده بود.

حالا پسرم  خودش، هر جا که بخواد می رود و البته مراقبت ازش سخت تر از قبل شده است.

راستی دو تا دندون پایین امیرحسین کاملا در امده و هر بار که می خنده دو تا مروارید خوشگل خودشونو به ما نشون می دن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فتحیه
16 اردیبهشت 92 5:30
جون دلم که نگاهش عین نگاه مامانشه. دلم پر میکشه که از نزدیک ببینمت خاله


اون برق رو هم داره تو نگاش یا نه؟ یادته که
عمه جوووووووووونش
16 اردیبهشت 92 8:14
الهی عمه قربونت بره عشق من لحظه شماری میکنم تا زودتر پابان نامم رو دفاع کنم بیام تهران تا یه لقمه چپت کنم (البته شایدم یه لقمه راستت کنم،هنوز معلوم نیست)


دیگه عمه بیایی بزرگ شدم نمی شناسیم
فتحیه
20 اردیبهشت 92 3:05
100%


خارجکی پیام می دیا. نشی اونوری
فاطمه (مامان محمد سجاد)
21 اردیبهشت 92 18:25
واااای مبارکه. راه افتادن بچه ها چقدر دلچسب و هیجان آوره. پسر ما هم یه کوچولو سینه خیز میره. کلی ذوق دارم من.


آره کلی شیرینه ولی دیگه هیچ جا تو خونه امن نیست.