امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

تاب تاب...

1392/4/25 22:26
نویسنده : مامان،بابا
341 بازدید
اشتراک گذاری

سه هفته پیش وقتی برای اولین بار امیرحسین رو بردیم پارک و سوار تاب و سرسره کردیم، بچه مون کلی ذوق کرده بود ولی بمیرم بعد از اون پارک و بیماری ویروسی و .... تموم اون خوشی ها از سرمون پرید و پسرم رو توی خونه سوار بر کریرش تاب می دادیم، تا اینکه دیروز بابایی یه تاب خوشگل برای امیرحسین خرید و امیرحسین دیگه واقعا تاب بازی می کنه.

امروز هم که من رفتم دانشگاه، (به گفته پدرش) امیرحسین روی تابش خوابش می بره. فعلا که راضی هستیم تا ببینم کی براش تکراری می شه.

پیوست : اولین عکس، مال دیروزه که تازه امیرحسین برای اولین بار سوار شد و دومین عکس ماله امروزه. به تفاوت در نشستن دقت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله جووونش
26 تیر 92 2:24
واااااای الهیییییی من فدات شم خاله حون آخه من چه شکلی ازت دور شم دوماه نبینمت
ایشالا اومدم تاپ خوشگلتم بیاری خونه مامان بزرگ جونت باهم کلی بازی کنیم



حتما خاله جون ایشالله که بهت خوش بگذره . جای ما هم خالی
الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 16:12
تفاوتو ديدم!!!!
واقعا بچه ها همين جورين!!!
اخت كه ميشن ديگه ريلكس هم ميشن...
خصوصي گلم...


آره وقتی مهمون داریم اولش همش خودشو تو بغل من قایم می کنه ولی آخراش دیگه از بغل مهمونها پایین نمی یاد می خواد با اونها بره می بینی چه قدر دلبسته منه
راستی ممنون از راهنماییت. چشم به موقع اش اگه کمک خواستم می گم. خیلی لطف داری عزیزم
فتحیه
26 تیر 92 18:17
عسلمون کم کم داره توی تاب احساس راحتی‌ می‌کنه


آره خاله کلی خودشو تکون می ده که تاب تکون بخوره اگه این طور نشد جیغ می زنه، فرابنقش
الهام(مامان اميرحسين)
27 تیر 92 18:11
سلام عزيزم
تولدتمباركعزيزمصدساله بشي

ممنون عزیزم. خیلی لطف کردی