امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

دل نوشته های مادرانه-1

1391/11/23 1:35
نویسنده : مامان،بابا
164 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که می گذرد، تو بزرگ تر می شوی و شیرین تر و من احساس می کنم چقدر از روزهای گذشته دور شده ام. دیروز با پدرت، عکس های روز تولدت را نگاه می کردیم و هر دو حس کردیم، چقدر تو زود بزرگ می شوی و رسیدن روزی که دوباره من و پدرت در حالی که کودک تو را در آغوش داریم و این عکس ها را مرور کنیم چندان دور نیست.

لحظه ای چشمانم را می بندم و خاطرات این 5 ماه را مرور می کنم.  از سه شنبه ای که به دنیا آمدی و من تمام شبش بیدار بودم ، دلهره ختنه ات، واکسن هایی که زدی، بیماریت که من هم همراه تو گریه می کردم تا تمام لحظات شیرین خنده هایت، غلت زدن هایت، تلاش های زیبایت برای نشستن، حرف زدن و ...

این اواخر ، احساسات مادرانه ام گنگ شده است،  از سوی دوست دارم زود بزرگ شوی و تو در حالی که دستم را گرفته ای برایم با زبانی شیرین حرف بزنی و من محو شوم در حرفهایت و از طرفی دلم برای این روزها که می رود، تنگ می شود. وقتی لباس های که دیگر تنت نمی شود را جمع می کنم، قلبم پر از شور می شود، شوری که نشان از بزرگ شدنت و رشدت دارد ولی ناگهان قلبم فشرده می شود، آیا من از تک تک این لحظاتی که گذشتن خاطره ثبت کرده ام.

افتخار بزرگ این روزهای من و پدرت، در انتخاب نامت کاملا مشهود است. چرا که با شنیدن نام امیرحسین، سرت را برای یافتن سمت صدا بلند می کنی و ما خوشحالیم که اولین نامی که به شنیدنش حساس شده ای نام حسین است.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
23 بهمن 91 10:06
هر روز بهتون سر می زدم . بلاخره اومدید. من هم کاملا احساس رودارم از بزرگ شدن پسرم. تا حالا دلم نیومده لباس هایی که از تنش کوچیک شده رو از توی کمدجمع کنم. ولی مطمئنم روزهای آینده هم به شیرینی روزهای گذشته خواهندبود. حتی شیرین تر. راستی پسرمنم سه شنبه به دنیا اومده.


ممنون از توجهتون. منم هر وقت بیام نت، حتما یک سری به محمدسجاد می زنم.
پس پسرامون باید بعدا سه شنبه ها با هم بیان قم و برن جمکران
فتحیه
25 بهمن 91 15:58
منم دلتنگ میشم. دلتنگ این روزا که نی‌نی پسته داره بزرگ می‌شه و من هنوز نتونستم ببینمش.