امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

باد ، برق،کتاب

1393/3/5 11:14
نویسنده : مامان،بابا
469 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش که طوفان توی تهران بیداد می کرد. امیرحسین مفهوم کلمه باد رو یاد گرفت و مدام وقتی می دید پرده پنجره تکون می خوره می گفت "باد باد".

حالا خونه مامانم وقتی رومبلی های جلوی باد کولر تکون می خوره، فوری می ره و می گه " باد باد".

کلمه برق رو هم گویا یاد گرفته. دیشت که می خواست بخوابه، چراغ اتاق رو خاموش کردم که ناگهان با اعتراض شدیدش مواجه شدم. گفتم امیرحسین چی شده که گفت " برق".

پسرم هنوز دامنه کلماتش کم است ولی تلاش بالایی برای افرایش اون داره.

پیوست 1: چند روزه که باهاش اعضای صورت و بدن رو کار می کنم و الان تمام اجزای صورت و بدنش رو می شناسد.

پیوست 2: باباش کتابی رو براش از نمایشگاه خریده بود که به نظرم فوق العاده است، پر از تصویرهای مختلف و رنگی. اکثر چیزهایی که می شناسد رو نشان می دهد و اسمش رو می گه از توپ گرفته تا لیوان آب و غیره و هر چی رو هم که بلد نیست، انگشت من رو می گیره و روش می گذاره تا من اسم اون رو بگم. جالب ترین اش هم عکس عطری است که تا می بیند فوری دستش رو به سمت گردنش می گیرد و می گوید " پس پس"

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 13:47
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ آفرین به امیر حسین!! بچه ها با این شیرین زبونیاشون خستگی رو از تن آدم بیرون میکنن!!
مامان،بابا
پاسخ
دقیقا و خیلی برام جالبه که یه روز که از خواب پا می شن انگار کلمات براشون مثل یه آتشفشان فوران می کنه و سعی می کنند همه چیز رو بگن
فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 خرداد 93 22:02
یکسال و نه ماهگی امیرحسین رو تبریک می گم و همینطور عیدهای زیباتون رو.
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:31
_________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............